Terapeuci Warszawa

Nasz zespół w Warszawie

PSYCHOLODZY, PSYCHOTERAPEUCI

Izabella Kurzejewska  psycholog, absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego (specjalizacja psychologia wychowawcza i defektologia). Autorka książek dla dzieci w wieku młodszym szkolnym, wspomagających rozwój poznawczy. Współpracuje z wydawnictwami prasowymi w zakresie poradnictwa dla rodziców. Prowadzi diagnozy rozwoju ogólnego dzieci w wieku szkolnym, poradnictwo dla rodziców i indywidualną stymulację rozwoju dzieci z problemami emocjonalnymi.

Beata Alexandrowicz  mgr psychologii klinicznej, psychoterapeuta. Ukończyła wydział psychologii na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego. Pracuje w nurcie poznawczo – behawioralnym. Posiada ponad 20-letnią praktykę w zawodzie psychologa klinicznego, diagnosty, psychoterapeuty indywidualnego i grupowego. Szkolenia w Instytucie Psychoanalizy i Psychoterapii. Udział w wielu konferencjach i szkoleniach naukowych. Specjalizuje się w diagnozie i terapii osób dorosłych z zaburzeniami emocjonalnymi, depresyjnymi, psychosomatycznymi i osobowości.

Edyta Litwin  psycholog, terapeuta pedagogiczny (reedukator), psychoterapeuta. Pracuje w nurcie poznawczo – behawioralnym, jest po 4 – letnim szkoleniu w tym zakresie a obecnie przygotowuje się do zdobycia certyfikatu. Doświadczenie zawodowe uzyskiwała pracując m.in.: w poradni psychologiczno – pedagogicznej, szpitalu psychiatrycznym dla dzieci i młodzieży na oddziale terapii dziennej a także oddziale nerwic młodzieżowych. Prowadzi terapię indywidualną dzieci, młodzieży i osób dorosłych głównie z zaburzeniami depresyjnymi, lękowymi, zaburzeniami zachowania oraz poradnictwo rodzinne. Konsultuje również dzieci i młodzież z problemami w nauce.

Sonata Żak – mgr psychologii Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. Ukończyła czteroletnie szkolenie psychoterapeutyczne w podejściu psychodynamicznym oraz dwuletnie Studium Psychoterapii Grupowej w Laboratorium Psychoedukacji rekomendowanego przez Sekcję Psychoterapii Polskiego Towarzystwa Psychologicznego oraz posiadającego atest Sekcji Naukowej Psychoterapii Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego. Swoje doświadczenie zdobywała w Tworkowskim szpitalu psychiatrycznym, gdzie zajmowała się koordynowaniem oraz prowadzeniem zajęć indywidualnych i grupowych dla pacjentów z zaburzeniami psychicznymi, nabyła praktykę w zakresie diagnozy psychologicznej, poradnictwa psychologicznego oraz indywidualnej i grupowej pracy terapeutycznej. Obecnie pracuje w Oddziale Dziennym Mazowieckiego Specjalistycznego Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza w Pruszkowie, gdzie prowadzi zajęcia terapeutyczne: trening kształtowania poczucia własnej wartości, trening umiejętności społecznych, trening relaksacji, zajęcia integracyjne, psychorysunek, a także prowadzi terapię indywidualną i grupową w podejściu psychodynamicznym. W Centrum Terapii PROMITIS zajmuje się konsultacjami psychologicznymi, służącymi rozpoznaniu problemu i ustaleniu najlepszej formy pomocy psychologicznej dla zgłaszającej się osoby, a także indywidualną psychoterapią w podejściu psychodynamicznym osób dorosłych, które doświadczają zaburzeń afektywnych, zaburzeń nerwicowych, zaburzeń lękowych, zaburzeń odżywiania, cierpią z powodu nieśmiałości, niskiego poczucia własnej wartości, z powodu uporczywych myśli; mają trudności w nawiązywaniu i utrzymywaniu satysfakcjonujących, bliskich relacji; są w trudnej sytuacji życiowej (np. po rozwodzie, po utracie bliskiej osoby lub pracy); przeżywają kryzysy w związku lub w pracy; doświadczają poczucia osamotnienia, zagubienia, pustki lub chcą lepiej poznać i zrozumieć siebie, przeżywane emocje i swoje zachowania. Pracuje pod superwizją licencjonowanych superwizorów Polskiego Towarzystwa Psychologicznego oraz Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego (w ramach Laboratorium Psychoedukacji).

Karolina Adamska mgr psychologii, absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego (zrealizowane dwie specjalizacje: Psychologia Kliniczna Dziecka oraz Terapia Rodzin i Małżeństw). Ukończyła czteroletni kurs psychoterapii oparty na podejściu psychodynamicznym i systemowym przygotowujący do prowadzenia psychoterapii osób dorosłych i psychoterapii rodzin. Swoją pracę poddaje regularnej superwizji u certyfikowanego superwizora Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Doświadczenie zawodowe zebrała pracując c w prywatnych i państwowych poradniach zdrowia psychicznego. Oferuje pomoc psychologiczną dla dorosłych, młodzieży i dzieci.

Karolina Wysocka – mgr psychologii o specjalności klinicznej, obecnie kończy 4-letnie szkolenie psychoterapeutyczne w nurcie poznawczo-behawioralnym w Centrum CBT-EDU w Warszawie. Jest członkiem Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Doświadczenie zdobyła w Instytucie Psychiatrii i Neurologii w Warszawie (m.in. w Klinice Nerwic i na Oddziale Zaburzeń Nastroju oraz Chorób Afektywnych) oraz w Klinice Psychiatrii i Stresu Bojowego Centralnego Szpitala Klinicznego MON Wojskowego Instytutu Medycznego. Prowadzi konsultacje psychologiczne oraz terapię indywidualną osób dorosłych oraz młodzieży z zaburzeniami afektywnymi / z zaburzeniami nastroju, nerwicowymi, lękowymi, osób z zaburzeniami odżywiania oraz osób z zaburzeniami osobowości. Ponadto przeprowadza interwencje kryzysowe osób w trudnej sytuacji życiowej oraz interwencje/konsultacje z zakresu zachowań opozycyjno-buntowniczych, lękowych i nerwicowych dzieci od 12-stego roku życia. Prowadzi również terapię par.

Małgorzata Molak  pedagog specjalny, psychoterapeuta w trakcie szkolenia. Pracuje w nurcie poznawczo-behawioralnym pod stałą superwizją ekspertów z Centrum Terapii Poznawczo-Behawioralnej. Przez 4 lata była konsultantem w telefonie zaufania dla osób w kryzysie emocjonalnym 116123 Instytutu Psychologii Zdrowia, a przez pół roku w telefonie dla dzieci i młodzieży 116111 Fundacji Dzieci Niczyje. Odbyła staże w Klinicznym Oddziale Psychiatrycznym IV Klinika Psychiatrii Instytutu Psychiatrii i Neurologii oraz Oddziale Dziennym II Kliniki Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego Mazowieckiego Szpitala Bródnowskiego. W pracy cechuje ją zaangażowanie w problemy pacjenta, uwaga oraz budowanie poczucia bezpieczeństwa. Prowadzi psychoterapię indywidualną osób z zaburzeniami lękowymi, afektywnymi oraz osób z zaburzeniami osobowości.

Katarzyna Jaczun-Łydzińska  psycholog, psycholog dziecięcy, instruktor terapii zajęciowej, certyfikowany terapeuta środowiskowy, absolwentka Wyższej Szkoły Psychologii Społecznej w Warszawie – kierunek społeczna psychologia kliniczna oraz Studium Medycznego im. M. Kopernika w Toruniu. Od wielu lat pracuje z dziećmi i ich rodzicami w duchu psychologii systemowej i poznawczo-behawioralnej,  oraz z osobami z zaburzeniami psychicznymi.  Pracowała jako jako instruktor terapii zajęciowej (koordynując plany rehabilitacyjne, prowadząc zajęcia grupowe, indywidualne), kierowała świetlicą socjoterapeutyczną dla dzieci i młodzieży, koordynowała turnusy rehabilitacyjne. Specjalizuje się w psychologii twórczości. W swojej pracy terapeutycznej wykorzystuje malarstwo i nowatorskie techniki artystyczne jako sposoby wrażania i zgłębiania siebie. Obecnie pracuje jako psycholog na Dziennym Oddziale Psychiatrycznym, gdzie zajmuje się m.in. prowadzeniem psychoterapii grupowej dla dorosłych, terapii indywidualnej, muzykoterapii, psychorysunku, treningów umiejętności społecznych. W Centrum terapii PROMITIS udziela porad i pomocy psychologicznej z zakresu problemów wychowawczych, rozwoju dzieci, form stymulacji dzieci zdolnych, problemów komunikacyjnych, relacji małżeńskich, zaburzeń emocjonalnych. Posiada duże doświadczenie w leczeniu nerwic (także nerwicy natręctw), depresji, zaburzeń i chorób psychosomatycznych oraz psychoz (w tym schizofrenii). Zajmuje się diagnozą dzieci także osób dorosłych (głównie diagnoza osobowości). Prowadzi również ogólnorozwojowe i edukacyjne autorskie zajęcia dla dzieci i rodziców.

Anna Depta  psycholog, ukończyła 5-letnie, podyplomowe szkolenie w zakresie psychoterapii atestowane przez Sekcję Naukową Psychoterapii Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego, absolwentka Studiów Podyplomowych na Wydziale Pedagogicznym. Ukończyła Mazowiecką Szkołę Mediatorów Rodzinnych. Dysponuje kwalifikacjami do diagnozowania, planowania i prowadzenia terapii integracji sensorycznej. Zajmuje się zaburzeniami rozwoju dzieci, poradnictwem dla rodziców, oceną dojrzałości intelektualnej i emocjonalnej, terapią dzieci i psychoterapią osób dorosłych. Wykonuje testy psychologiczne.

TERAPEUCI INTEGRACJI SENSORYCZNEJ

Luiza Łuczak  pedagog specjalny, terapeuta integracji sensorycznej. Posiada kwalifikacje do diagnozowania i prowadzenia terapii SI. Członek Polskiego Stowarzyszenia Terapeutów Integracji Sensorycznej. Ukończyła Akademię Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie, specjalność pedagogika niepełnosprawnych intelektualnie z terapią pedagogiczną, studia podyplomowe z zakresu edukacji wczesnoszkolnej. Od 2006 roku pracuje z dziećmi z niepełnosprawnością ruchową oraz intelektualną w Centrum Rehabilitacji, Edukacji i Opieki TPD „ Helenów”. Specjalizuje się w pracy z dziećmi z autyzmem. W codziennej pracy kieruje się zasadą – zmysły – podstawą uczenia się. W Centrum Terapii Promitis prowadzi diagnozę oraz terapię integracji sensorycznej.

Ewelina Jankowska – pedagog, absolwentka UKSW (specjalizacja – rewalidacja, edukacja przedszkolna); w trakcie szkolenia metody Indywidualnej Symulacji Słuchowej Johansen, certyfikowany terapeuta integracji sensorycznej. Posiada kilkuletnie doświadczenie w pracy z dziećmi z zaburzeniami rozwojowymi. W Centrum Terapii PROMITIS od 4 lat prowadzi terapię i diagnozę integracji sensorycznej.

Marta Zatorska  pedagog, absolwentka Unwersytetu Księdza Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie na kierunkach: pedagogika rewalidacyjna i edukcja przedszkolna, pedagogika resocjalizacjna i opiekuńczo-wychowawcza oraz kulturoznastwo. Słuchaczka studiów podyplomowych  na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej  na kierunku: edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną i autyzmem. Uprawnienia terapeuty i diagnosty Integracji Sensorycznej zdobyła w Centrum Integracji Senosrycznej. Na co dzień pracuje jako nauczyciel wspomagający.

Magdalena Jankowska – pedagog i pedagog specjalny, specjalista w zakresie wczesnej interwencji i wspomagania rozwoju, terapeuta integracji sensorycznej.  Ukończyła Uniwersytet Warszawski  na kierunku pedagogika. Posiada doświadczenie w pracy z dziećmi z autyzmem i ze sprzężonymi niepełnosprawnościami, uczestniczyła w wielu szkoleniach. Jest certyfikowanym terapeutą integracji sensorycznej posiadającym kwalifikacje do diagnozowania i prowadzenia terapii SI.

Tomasz Sobolewski  pedagog, specjalność: oligofrenopedagogika, tyflopedagogika, terapeuta integracji sensorycznej, pracuje jako nauczyciel z dziećmi niepełnosprawnymi intelektualnie w stopniu lekkim oraz z dziećmi niewidomymi i słabo widzącymi. Prowadzi indywidualną terapię integracji sensorycznej w ramach prywatnej praktyki. Ukończył szkolenia z  zakresu terapii SI w pracy z dzieckiem autystycznym oraz stymulacja systemu wzrokowego u dzieci. Prowadzi zajęcia z zakresu oligofrenopedagogiki na kursach kwalifikacyjnych.

Katarzyna Przyjemska  pedagog specjalny, terapeuta pedagogiczny, terapeuta integracji sensorycznej. Członek Polskiego Stowarzyszenia Terapeutów Integracji Sensorycznej. Ukończyła pedagogikę specjalną na Uniwersytecie im. A. Mickiewicza w Poznaniu (specjalność: edukacja i rehabilitacja dzieci z niepełnosprawnością intelektualną). Ponadto posiada kwalifikacje do prowadzenia zajęć z Terapii Ręki, Move To Learn® (Ruch dla Uczenia się), Ruchu Rozwijającego W. Sherborne. Obszarem jej zainteresowań jest także AAC – komunikacja alternatywna i wspomagająca. W miarę potrzeb wprowadza jej elementy podczas prowadzonych zajęć. Na co dzień pracuje jako nauczyciel-wychowawca w przedszkolu specjalnym dla dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym oraz z niepełnosprawnościami sprzężonymi.

Ewa Michalska – dyplomowany terapeuta pedagogiczny, pedagog specjalny – oligofrenopedagog, specjalista wczesnego wspomagania rozwoju dziecka oraz edukacji i rehabilitacji osób niepełnosprawnych intelektualnie i ze spectrum autyzmu. Terapeuta III stopnia metody Integracji Sensorycznej i Terapii Ręki, odbyła staż specjalistyczny u p. Zbigniewa Przyrowskiego. Terapeuta Terapii Pedagogicznej i Terapii Behawioralnej. Specjalista TUS i Socjoterapii – ukończyła III stopniowy Kurs Certyfikowany i Trenerski Amity ART „Trening zastępowania agresji oraz Stosowana Analiza Zachowania w pracy terapeutycznej z osobami z autyzmem”. Menadżer zarządzania i organizacji w placówkach oświatowych. Na co dzień zdobywająca cenne doświadczenie w Zespole Szkół z Oddziałami Integracyjnymi na Targówku w pracy z dziećmi jako nauczyciel wychowawca, nauczyciel wspierający, pedagog specjalny, nauczyciel specjalista – terapeuta metody Integracji Sensorycznej i Terapii Ręki.

Karolina Godlewska  – ukończyła studia na kierunku psychologia z uprawnieniami pedagogicznymi, oligofrenopedagog, terapeuta integracji sensorycznej. Posiada kwalifikacje do prowadzenia zajęć  z Terapii Ręki i Metody Dobrego Startu. Regularnie podnosi swoje kwalifikacje i uczestniczy w specjalistycznych kursach. Doświadczenie zdobyła w Przedszkolu Integracyjnym i Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej oraz Instytucie Wspierania Rozwoju.  Na co dzień pracuje w Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi.  Swoją pracę z dziećmi traktuje jako nieskończone źródło inspiracji i rozwoju, podążając za dzieckiem i dostosowując swoją wiedzę i umiejętności do ich potrzeb. W Centrum Terapii Promitis prowadzi diagnozę oraz terapię integracji sensorycznej.

Monika Burnicka  mgr fizjoterapii z uprawnieniami pedagogicznymi, certyfikowany terapeuta Integracji Sensorycznej, terapeuta Indywidualnej Stymulacji Słuchowej Johansen IAS, terapeuta Metody Warnkego, PNF, dyplomowany Masażysta. Absolwentka Wydziału Nauk o Zdrowiu – kierunek fizjoterapia na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu. Współpracowała z Fundacją Aktywnej Rehabilitacji. Instruktor Rekreacji Ruchowej, Nordic Walking. Ukończyła kurs „Stymulacji systemu taktylnego i jej wpływ na rozwój psychoruchowy dziecka”, Aromaterapii, Refleksologii. W Centrum Terapii Promitis prowadzi diagnozę i zajęcia z Integracji Sensorycznej, Wczesnego Wspomagania Rozwoju, wykorzystując elementy terapii ręki, muzykoterapii, metody Weroniki Sherborne, Zabaw Fundamentalnych. Na co dzień zajmuje się terapią dzieci z niepełnosprawnością sprzężoną, całościowymi zaburzeniami rozwoju (autyzm, zespół Aspergera) jako nauczyciel Integracji Sensorycznej  w Przedszkolu z Oddziałami Integracyjnymi w Warszawie.

Dominika Orzechowska – Ostaszewska  pedagog specjalny (UW), terapeuta integracji sensorycznej (Studia podyplomowe z zakresu Teorii Integracji Sensorycznej w diagnozie i terapii dzieci z dysfunkcjami rozwojowymi, WSSE). Na co dzień pracuje w przedszkolu integracyjnym z dziećmi i ich rodzicami. Posiada uprawnienia i doświadczenie w pracy z dzieckiem z ADHD (szkolenie organizowane przez Poradnię Kliniki Psychiatrii Wieku Rozwojowego Akademii Medycznej w Warszawie oraz Fundację Przyjaciół Szpitala Dziecięcego przy Litewskiej). W swojej pracy dodatkowo wykorzystuje metody Sally Goddard (certyfikat Instytutu INPP w Chester), elementy Ruchu Rozwijającego Weroniki Scherborne (warsztat I stopnia), Orginal Play. Ukończyła szkolenie z zakresu terapii wzroku oraz pierwszy stopień terapii ręki.

Marta Chojka  pedagog specjalny, terapeuta integracji sensorycznej. Posiada kwalifikacje do diagnozowania i prowadzenia terapii SI. Członek Polskiego Stowarzyszenia Terapeutów Integracji Sensorycznej. Ukończyła Akademię Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie, specjalność pedagogika wczesnoszkolna i korekcyjna oraz pedagogika terapeutyczna i pedagogika niepełnosprawnych intelektualnie. Od 2011 roku pracuje w szkole specjalnej  na stanowisku pedagoga specjalnego  i wychowawcy klasy. Specjalizuje się w pracy z dziećmi z niepełnosprawnością ruchową i sprzężoną. Stale rozwija swoją wiedzę i umiejętności potrzebne w pracy z dziećmi. Uczestniczyła w  wielu dodatkowych kursach i konferencjach. W Centrum Terapii Promitis prowadzi diagnozę oraz terapię integracji sensorycznej.

Izabela Kacperska-Walędziak  psycholog z uprawnieniami pedagogicznymi, terapeuta integracji sensorycznej, członek Polskiego Stowarzyszenia Terapeutów Integracji Sensorycznej. W pracy z dziećmi często wplata elementy sensoplastyki. Ukończyła Wyższą Szkołę Finansów i Zarządzania na kierunku psychologia. Posiada doświadczenie w pracy z dziećmi z autyzmem, uczestniczyła w wielu szkoleniach, stażach. Jest certyfikowanym terapeutą integracji sensorycznej posiadającym kwalifikacje do diagnozowania i prowadzenia terapii SI. Prywatnie mama, miłośniczka muzyki.

Aleksandra Mróz – pedagog resocjalizacyjny, nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, nauczyciel Montessori klas 0-III, terapeuta Integracji Sensorycznej, Absolwentka Profilaktyki Społecznej i Resocjalizacji na Uniwersytecie Warszawskim oraz studiów podyplomowych z zakresu edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej Akademii Pedagogiki Specjalnej. Ukończyła kurs z pedagogiki Montessori w Polskim Instytucie Montessori, oraz w 2017 Kurs Integracji Sensorycznej w Polskim Towarzystwie Integracji Sensorycznej. Doświadczenie w pracy pedagogicznej zdobywała podczas wolontariatu, a także pracy w różnych ośrodkach edukacyjnych dla dzieci w wieku od 10 miesięcy do 11 lat. Obecnie pracuje w Szkole Podstawowej oraz poradni psychologiczno – pedagogicznej.

Olga Wołosz  fizjoterapeutka, terapeuta integracji sensorycznej. Ukończyła Wydział Wychowania Fizycznego Akademii Wychowania Fizycznego i Sportu im. Jędrzeja Śniadeckiego w Gdańsku. Jest certyfikowanym terapeutą Integracji Senosrycznej posiadającym kwalifikacje do diagnozowania oraz prowadzenia terapii SI. Zajmuje się równiez prowadzeniem ćwiczeń korekcyjnych dla dzieci z wadami postawy. Posiada uoprawnienia do prowadzenia zajęć z terapii ręki. W Centrum Terapii PROMITIS prowadzi diagnozę i zajęcia z Integracji Senosrycznej, Terapii Ręki oraz Wczesnego Wspomagania Rozwoju.

Agnieszka Czapska  pedagog specjalny, absolwentka Wyższej Szkoły Pedagogicznej ZNP na kierunku Wychowanie Przedszkolne z Terapią Pedagogiczną. Ukończyła dwuletnie studia podyplomowe na Wyższej Szkoły Społeczno – Ekonomicznej na kierunku Teorii Integracji Sensorycznej w diagnozie i terapii dzieci z dysfunkcjami rozwojowymi. Certyfikowana terapeutka EEG Biofeedback. Posiada wieloletnie doświadczenie pedagogiczne w pracy z dziećmi co pozwala na skuteczne wdrażanie programów terapeutycznych. Ukończyła kursy z zakresu pedagogiki, psychologii i terapii. Prywatnie szczęśliwa mama 2 dzieci.

Ewelina Ponikiewska – pedagog specjalny, terapeuta integracji sensorycznej. Posiada kwalifikacje do diagnozowania i prowadzenia terapii SI. Członek Polskiego Stowarzyszenia Terapeutów Integracji Sensorycznej. Ponadto posiada kwalifikacje do prowadzenia zajęć z Terapii Ręki i Treningu Umiejętności Społecznych. Ukończyła Akademię Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie na kierunku: edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną, edukacja przedszkolna, pedagogika terapeutyczna  oraz Wyższą Szkołę im. Pawła Włodkowica na kierunku: edukacja i rehabilitacja osób z Autyzmem i Zespołem Aspergera. Na co dzień pracuje jako nauczyciel wspomagający.

Tomasz Litkowiec  – mgr fizjoterapii. Posiada kwalifikacje do diagnozowania i prowadzenia terapii SI. Ukończył Warszawski Uniwersytet Medyczny oraz studia podyplomowe z Integracji Sensorycznej w Warszawie w WSEwS. Certyfikowany terapeuta terapii FITS i terapeuta manualny według Kaltenborna-Evjentha. Zajmuje się rehabilitacją w zaburzeniach rozwojowych niemowląt 0-12 miesięcy. Posiada certyfikat z kinesiotapingu. Od 2010 roku pracuje z dziećmi z różnymi zaburzeniami i niepełnosprawnościami. Prywatnie spełniony tata. W Centrum Terapii Promitis prowadzi diagnozę oraz terapię integracji sensorycznej.

Agnieszka Liwak-Urban – logopeda, oligofrenopedagog, specjalista terapii pedagogicznej, Terapeuta Integracji Sensorycznej, nauczyciel Montessori, terapeuta ręki. Absolwentka 5-letnich studiów dziennych na Uniwersytecie Warszawskim oraz wielu szkoleń doskonalących i kwalifikacyjnych, m.in. w zakresie metod komunikacji alternatywnej i wspomagającej (Makaton, piktogramy), metody krakowskiej, Handle, Ruchu Rozwijającego W. Sherborne, terapii ręki, terapii behawioralnej ABA. Doświadczenie zawodowe zdobyła pracując w przedszkolach oraz szkołach terapeutycznych i integracyjnych oraz w poradniach psychologiczno-pedagogicznych. Ukończyła wiele staży zawodowych, w tym roczny staż w Fundacji Synapsis oraz w CWI Krok po kroku (terapia behawioralna), a także staż z zakresu SI u mgr Magdaleny Okrzasy. Pracuje z z dziećmi z trudnościami w rozwoju różnego pochodzenia – z autyzmem, Zespołem Downa, zespołem Aspergera, MPD, FAS, zespołami genetycznymi, niepełnosprawnością intelektualną, ADHD, alalią, dyslalią. W Centrum Terapii Promitis prowadzi diagnozę i terapię logopedyczną oraz diagnozę i terapię Integracji Sensorycznej. W swojej pracy łączy różnorodne metody terapeutyczne, dostosowując je do indywidualnych potrzeb pacjenta. Dąży do tego, aby jak najlepiej zrozumieć trudności dziecka oraz wspierać jego mocne strony.

NEUROLOG

Grażyna Banaszek  dr n. med. Specjalista neurologii dziecięcej. Dyplom Kinderzentrum Monachium w zakresie diagnostyki i terapii metodą Vojty. Ocena funkcjonowania układu nerwowego dzieci: bóle głowy, utraty świadomości, niedowłady. Diagnozowanie metodą Vojty niemowląt z grupy ryzyka, prowadzenie dzieci rehabilitowanych z opóźnieniem psychoruchowym, z zespołem Downa, mózgowym porażeniem dziecięcym, uszkodzeniami okołoporodowymi splotów ramiennych, przepuklinami oponowo-rdzeniowymi, artrogrypozami.

REHABILITANCI

Ewa Żulewska-Fiks  mgr rehabilitacji, fizjoterapeuta, absolwentka Wydziału Rehabilitacji warszawskiej Akademii Wychowania Fizycznego. Certyfikowany Terapeuta metod: Vojty i PNF. Ukończyła kierunkowe kursy PNF w pediatrii, PNF i skoliozy, cz. A kursu McKenzie, kursy masażu. Jest również absolwentką podyplomowych studiów Zarządzania w Ochronie Zdrowia na Uniwersytecie Warszawskim. Posiada wieloletnie doświadczenie w leczeniu dzieci i młodzieży z zaburzeniami neurorozwojowymi i ortopedycznymi, w tym z wadami postawy (skoliozami). Specjalizuje się w rehabilitacji niemowląt, posiadając wiedzę o prawidłowym ich rozwoju, zaburzeniach ruchowych wywołanych zmianami okołoporodowymi, chorobami ośrodkowego układu nerwowego, zaburzeniami w rozwoju narządu ruchu. Skutecznie prowadzi instruktaż pielęgnacyjny dla rodziców.

LEKARZE PSYCHIATRZY

Anna Iwanek-Zakrzewska  lekarz, specjalista psychiatrii dzieci i młodzieży. Doświadczenia zawodowe zdobywała pracując w Klinice Dzieci i Młodzieży IPiN w Warszawie w okresie 1991-2001 pod kierunkiem prof. I.Namysłowskiej, oraz w Klinice Psychiatrii Wieku Rozwojowego Akademii Medycznej w W-wie pod kierunkiem prof. T.Wolańczyka (2001-2003). Gruntowne szkolenie psychoterapeutyczne przeszła w ramach Polskiego Towarzystwa Rozwoju Psychoanalizy w okresie 1990-1999. W ostatnich latach dąży do całościowego podejścia do problemu zdrowia i choroby, odbywa szkolenia, a w podejściu terapeutycznym wykorzystuje również i naturalne metody leczenia, np. suplementy diety. Pomaga przede wszystkim dzieciom z zaburzeniami rozwoju, z cechami autyzmu, nadpobudliwym oraz młodzieży szkolnej i młodym dorosłym w kryzysach, różnorodnych problemach emocjonalnych oraz w zaburzeniach psychicznych.

Małgorzata Włoczewska – lekarz, specjalista psychiatra, psychiatra dzieci i młodzieży, ukończyła Akademię Medyczną w Warszawie w 1991 r. Lekarz z 20-letnim stażem pracy w oddziale psychiatrii dzieci i młodzieży w szpitalu Neuropsychiatrii w Zagórzu k/Warszawy (w oddziale zajmowała się diagnozą i leczeniem dzieci/młodzieży z zaburzeniami zachowania, ADHD, zespołem Aspergera, autyzmem dziecięcym, zaburzeniami emocjonalnymi, OCD, CHAD, depresją, schizofrenią). Następnie założyła przyszpitalną Poradnię Zdrowia Psychicznego oraz Poradnię dla osób z autyzmem, również w Zagórzu. Diagnozowaniem osób ze spektrum autyzmu zajmuje się od ponad 10 lat. Poza wykształceniem medycznym, ukończyła szkolenie psychoterapeutyczne.

Ewa Chmielewska  lekarz, specjalista psychiatra, absolwentka Wydziału Lekarskiego Akademii Medycznej w Lublinie. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w pracy z osobami z problemami psychicznymi. Obecnie pełni funkcję Ordynatora Oddziału Psychogeriatrii Szpitala Psychiatrycznego „Drewnica”, gdzie zajmuje się diagnozą i leczeniem zaburzeń pamięci oraz innych zaburzeń wieku podeszłego. Pomaga osobom z zaburzeniami afektywnymi (CHAD, depresja), z zaburzeniami lękowymi, związanymi ze stresem; zajmuje się także leczeniem psychoz, zaburzeń pamięci oraz zaburzeń snu. Członek Polskiego Towarzystwa Psychogeriatrycznego. Bierze udział w badaniach klinicznych nowych leków p-psychotycznych.

Anna Majczak  lekarz, specjalista psychiatra. Ukończyła Uniwersytet Medyczny w Lublinie. Specjalizację z psychiatrii odbywała w Szpitalu Klinicznym przy ul. Nowowiejskiej w Warszawie pracując mi.in w Oddziale Klinicznym, Poradni Zdrowia Psychicznego, Poradni Leczenia Zaburzeń Snu. Obecnie pracuje na Oddziale Dziennym Rehabilitacji Psychiatrycznej. Posiada doświadczenie w leczeniu całodobowym oraz poradnianym różnych zaburzeń psychiatrycznych, m.in. psychotycznych, afektywnych, uzależnień. W szczególności zajmuje się leczeniem zaburzeń lękowych, depresyjnych i bezsenności.

Małgorzata Dhaoui  lekarz, specjalista psychiatra. Ukończyła I Wydział Lekarski Akademii Medycznej w Lublinie (obecnie Uniwersytet Medyczny). Pracuje w Szpitalu Nowowiejskim w Warszawie. Zajmuje się diagnostyką i leczeniem osób dorosłych z zaburzeniami nastroju, lękowymi oraz psychotycznymi. Pracuje również z osobami uzależnionymi od alkoholu. Posiada doświadczenie w leczeniu zaburzeń psychicznych zarówno w warunkach stacjonarnych jak i ambulatoryjnych. Prowadzi również konsultacje psychiatryczne w języku angielskim.

Beata Ryszewska-Pokraśniewicz  lekarz, specjalista psychiatra, od lat pracuje w Szpitalu Nowowiejskim w Warszawie. Ukończyła specjalistyczne szkolenie zorientowane na traumę-terapia poznawczo-behawioralna w leczeniu PTSD. Zajmuje się leczeniem zaburzeń depresyjnych, w tym zaburzeń depresyjnych w ciąży i połogu, psychoz, zaburzeń lękowo-depresyjnych, a także uzależnień.

Maryla Pędzisz  lekarz, specjalista psychiatra. W 2000r. ukończyła Wydział Lekarski Akademii Medycznej w Lublinie. Posiada doświadczenie w pracy z osobami dorosłymi i młodzieżą od 16 rż. Pracowała w oddziale klinicznym Szpitala Nowowiejskiego w Warszawie, Mazowieckim Centrum Neuropsychiatrii i Rehabilitacji dla Dzieci i Młodzieży w Zagórzu oraz Poradni dla Osób Uzależnionych od Alkoholu i Współuzależnionych. Zajmuje się leczeniem zaburzeń depresyjnych, lękowych, psychotycznych, diagnostyką zaburzeń odżywiania.

Arkadiusz Garczyński  lekarz, specjalista psychiatra, od ponad 10 lat pracuje w Szpitalu Nowowiejskim w Warszawie, posiada także doświadczenie w pracy za granicą (UK). Wieloletnie doświadczenie w zakresie leczenia nerwic, zaburzeń nastroju, psychoz, uzależnień. Pracował m.in. w Oddziale Leczenia Nerwic i Depresji, Poradni Leczenia Zaburzeń Snu, Poradni i Oddziałach Ogólnopsychiatrycznych. Od lat związany z psychoanalizą lacanowską w Polsce i terapią psychoanalityczna. Prowadzi również konsultacje psychiatryczne w języku angielskim.

Paweł Wierzbicki  lekarz, specjalista psychiatra, ukończył I Wydział Lekarski Akademii Medycznej w Warszawie w 2004 r. Na co dzień pracuje jako lekarz rezydent w Szpitalu Nowowiejskim w Warszawie. Zajmuje się leczeniem zaburzeń depresyjnych, lękowych, zaburzeń snu oraz psychoz.

Marcin Wilk  lekarz, specjalista psychiatra. Ukończył Wydział Lekarski Akademii Medycznej w Lublinie w 2004 roku. Ma doświadczenie w diagnostyce i leczeniu osób dorosłych z psychozami, zaburzeniami nastroju (depresja, mania), lękami, uzależnieniami od alkoholu i innych substancji psychoaktywnych, otępieniami, zaburzeniami osobowości oraz w pracy z dziećmi i młodzieży. W swojej praktyce lubi łączyć metody farmakologiczne z oddziaływaniem psychoterapeutycznym. Prowadzi również konsultacje psychiatryczne w języku angielskim i rosyjskim. Brak umowy z NFZ dotyczącej recept refundowanych.

Joanna Wesołowska  lekarz specjalista psychiatra, doświadczenie zawodowe zdobywała w Instytucie Psychiatrii i Neurologii w Warszawie, obecnie pracuje w Centrum Psychoterapii przy ul. Dolnej (podlegającym Szpitalowi Nowowiejskiemu). Ukończyła czteroletnie szkolenie w zakresie terapii psychoanalitycznej indywidualnej i grupowej w Instytucie Analizy Grupowej „Rasztów”. Szkolenie posiada atest Sekcji Naukowej Psychoterapii Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego i rekomendację Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Zajmuje się diagnostyką i leczeniem zaburzeń depresyjnych, dwubiegunowych, lękowych (nerwic) i psychotycznych. Pomaga zmierzyć się z problemem bezsenności oraz uzależnieniem od leków uspokajających i nasennych. Pomaga osobom, które doświadczają zaburzeń emocjonalnych związanych z trudnościami życiowymi lub przewlekłym stresem. Oferuje pomoc farmakologiczną i terapeutyczną.

Anna Duda  lekarz, specjalista psychiatra, ukończyła II Wydział Lekarski Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Na co dzień pracuje jako lekarz psychiatra w Klinicznym Oddziale Psychiatrycznym Szpitala Bielańskiego. W swojej praktyce zajmuje się diagnostyką i leczeniem zaburzeń afektywnych, lękowych, psychotycznych oraz zaburzeń snu.

Marek Trochimowicz  lekarz, specjalista psychiatra. Absolwent Wydziału Lekarskiego Akademii Medycznej w Łodzi. Ukończył trzyletnie szkolenie z psychoterapii organizowane przez Polskie Towarzystwo Psychiatryczne. Posiada wieloletnie doświadczenie w leczeniu zaburzeń psychicznych, zwłaszcza depresyjnych i lękowych zarówno w przychodni jak i w oddziale szpitalnym – ostatnio w Szpitalu Psychiatrycznym „Drewnica” w Ząbkach.

LOGOPEDZI

Agata Midak  pedagog, logopeda. Ukończyła pedagogikę w specjalizacji – resocjalizacja społecznie nieprzystosowanych oraz magisterskie studia w zakresie logopedii w Wyższej Szkole Nauk Społecznych w Warszawie. Doświadczenie zawodowe uzyskiwała pracując m.in. w przedszkolu integracyjnym i poradni psychologiczno – pedagogicznej. Odbyła roczny staż zawodowy w Specjalistycznej Poradni TOP w Warszawie, gdzie prowadziła terapię zaburzeń afatycznych u osób dorosłych. W Fundacji Zdrowie zajmuję się terapią logopedyczną dzieci i młodzieży z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. W swojej pracy wykorzystuje Program Rozwoju Komunikacji Makaton. W Centrum Terapii Promitis prowadzi terapię logopedyczną w ramach Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka, konsultacje logopedyczne dla dzieci oraz doskonalenie wymowy u osób dorosłych.

Marta Piotrowska  pedagog specjalny, logopeda. Ukończyła Akademię Pedagogiki Specjalnej. Specjalizuje się w prowadzeniu terapii logopedycznej dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Na co dzień pracuje w przedszkolu, gdzie przeprowadza kompleksową diagnozę rozwoju mowy dziecka, prowadzi terapię indywidualną oraz grupowe zajęcia w zakresie profilaktyki logopedycznej, mające na celu przeciwdziałanie powstaniu wad wymowy oraz stymulację rozwoju.

Joanna Burzyńska – pedagog specjalny o specjalności oligofrenopedagogika. Ukończone studia podyplomowe logopedyczne na Wydziale Humanistycznym UKSW. Długoletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć edukacyjnych dla dzieci z niepełnosprawnością intelektualną i spektrum autyzmu. W Centrum Terapii Promitis prowadzi terapię logopedyczną w ramach Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka. Warsztat pracy poszerza poprzez szkolenia i konferencje z zakresu efektywnej terapii mowy.

Izabela Komorowska – Warenik – logopeda, tyflopedagog  i oligofrenopedagog. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego oraz Wyższej Szkoły Komunikowania, Politologii i Stosunków Międzynarodowych w Warszawie. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą na różnych etapach edukacyjnych. Ponad ćwierć wieku związana zawodowo z Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Laskach. Prywatnie szczęśliwa żona i matka.

Aneta Zbieska  dyplomowany logopeda, mgr pedagogiki specjalnej, terapeuta. Ukończyła Akademię Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie oraz Podyplomowe studia w zakresie rehabilitacji dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych – poznanie, wspomaganie, skuteczność – WSPS im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. Odbyła szkolenia z zakresu Metody Krakowskiej. Staż w zakresie diagnozy i terapii logopedycznej osób dorosłych z uszkodzeniem ośrodkowego i obwodowego układu nerwowego po udarach, wylewach, urazach czaszkowo-mózgowych oraz z chorobami neurogeneracyjnymi odbyła w Mazowieckim Szpitalu Bródnowskim – Oddział Neurologii, Oddział Udarowy, Oddział Rehabilitacji Neurologicznej. Praktyki w zakresie terapii dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych – szkoły przyszpitalne, przedszkola oraz ośrodki terapeutyczne. Wychowawca na koloniach i zimowiskach dla dzieci. W swojej pracy terapeutycznej wykorzystuje interdyscyplinarną wiedzę oraz holistyczne i indywidualne podejście do drugiej osoby. W Centrum Terapii Promitis prowadzi specjalistyczną diagnozę, konsultację i terapię logopedyczną dla dzieci oraz dorosłych (afazja, dyzartia).

DIETETYK

Ewa Jagodzińska-Piekarniak  dietetyk medyczny. Absolwentka Wydziału Nauki o Zdrowiu Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego kierunku dietetyka oraz podyplomowych studiów Żywienie i wspomaganie dietetyczne w sporcie (AWF w Warszawie). Na co dzień pracuje w Szpitalu Dziecięcym w Dziekanowie Leśnym. Należy do Polskiego Stowarzyszenia Dietetyków, Polskiego Towarzystwa Dietetyki, jak również Polskiego Stowarzyszenia Osób z Celiakią i na Diecie Bezglutenowej. Pracuje z osobami pragnącymi zmienić swój sposób odżywiania. Posiada bogate doświadczenie w pracy z dziećmi, również zaburzeniami rozwojowymi i ich rodzicami. Jest autorką wielu publikacji dotyczących prawidłowego odżywiania oraz postępowania dietetycznego w autyzmie. Jest ekspertem portali internetowych poświęconych zdrowiu, wypowiada się dla mediów. Jest wykładowcą Wyższej Szkoły Rehabilitacji. Prowadzi liczne warsztaty i szkolenia z zakresu diety. Praca jest jej wielką pasją, dlatego podchodzi do swoich pacjentów z wielką wyrozumiałością, ciesząc się każdym, choćby najmniejszym ich sukcesem.

 

Kontakt